Scoala Primara CONIL
Curriculum romanesc

Filosofia Scolii Primare CONIL este aceea de a-i sprijini pe elevii nostri printr-un proces educational adaptat nevoilor proprii si printr-un curriculum care sa le asigure suportul in dezvoltarea lor intelectuala si emotionala. Acestia vor fi initiati in deprinderea aptitudinilor de baza si stimulati sa-si imbunatateasca abilitatile sociale si intelectuale.

Scoala Primara CONIL isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile din Curriculum-ul National (programa romaneasca).

Ne incadram in parametrii stabiliti de Ministerul Educatiei Nationale sub toate aspectele: atingerea obiectivelor educationale pe an de studiu, manuale si instrumente de predare avizate, metode de evaluare a elevilor recunoscute etc. Aceasta insemna ca elevii Scolii Primare CONIL fac parte din sistemul romanesc de invatamant si ca pot urma treptele superioare in orice institutie de invatamant acreditata în Romania.

Programa Scolii Primare CONIL reprezinta o abordare eclectica a curriculum-ului educational, imbinand activitatile initiate de elevi, cu cele organizate si conduse de catre profesori. Astfel, procesul educativ le da copiilor oportunitatea de a-si urma ariile proprii de interes, ajutandu-i sa se cunoasca pe sine.

Creativitatea, solutionarea de sarcini si invatarea din proprie initiativa sunt practici curente, prezente in toate ariile curriculei. Elevii sunt implicati activ in procesul de invatare prin tehnici de predare formale si non-formale.

Scoala Primara CONIL isi propune sa devina astfel un model de buna practica, bazat pe cercetarile din domeniu si pe adaptarea strategiilor de invatare, atat pentru copiii dotati, cat si pentru cei cu nevoi educationale speciale.

Practicile folosite la aceasta varsta includ imbinarea unui curriculum axat pe copil si pe particularitatile lui individuale, oferind multe oportunitati elevilor inzestrati.

Copiii sunt incurajati sa lucreze individual sau in grupuri informale mici, supravegheati in cea mai mare parte a timpului de catre invatator sau profesor, care are rolul de facilitator al procesului de invatare. Fiecare cadru didactic isi adapteaza discursul pedagogic nevoilor individuale ale fiecarui copil si isi construieste, pe baza acestora, stilul potrivit.

Grupurile sunt incluzive, cuprinzand copii cu abilitati variate, ajutand astfel la adaptarea lor sociala, cu ajutorul profesorilor, celorlalti elevi si al familiilor.

Pentru a atinge aceste scopuri, Scoala Primara CONIL respecta cerintele Curriculum-ului National pentru Invatamant Primar - click aici pentru vizualizare

Curriculum-ul Scolii Primare CONIL isi propune sa fie:

La Scoala Primara CONIL, ne dorim sa formam o adevarata comunitate, incurajand comportamentele pozitive.

Aici, fiecare copil este important! Ne dorim sa formam un colectiv in care accentul sa fie pus pe valori comune, care sunt respectate din convingere, si nu prin constrangere, prin incurajarea atitudinilor pozitive. Aceasta le va stabili copiilor o directie in viata, dandu-le sens si scop.